joi, 7 mai 2009

O campanie smart


Nu, nu e ceea ce credeti. Nu am luat-o razna si nu ne-am apucat de tutoriale dubioase. Intr-o lume in care timpul trece cat ai bate din palme, australienii au realizat ca oamenii nu isi mai "permit" sa citeasca (lucru general valabil din punctul meu de vedere).














Cum noi suntem acum multitasking, ei s-au gandit ca ar fi foarte inteligent sa combine perioadele de liniste de la serviciu cu citiul. Asa s-a nascut campania "Read at work", un camuflaj excelent pentru cititul la serviciu.


















Siteul simuleaza desktopul Windowsului XP numai ca, surpriza, in loc de rapoarte si alte nebunii, gasim fisierele-biblioteca care ne indeamna sa ne alegem genul literar preferat. Ca sa nu fi descoperit, textul cartilor este apoi bine ascuns printre graficele, sagetile si textul prezentarilor powerpoint la care tu "muncesti din greu" ;).





Mella

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu