vineri, 15 mai 2009

3, 2, 1... Action! (Part 1)

Acum câteva zile am purces şi la filmarea spoturilor video. A fost o zi plină, really, cu schimbări de decor şi găsit recuzita şi adus personaje şi dus tratative cu unele din cele mai neaşteptate persoane :) Mulţumiri prietenului nostru Toni şi Jazzvertiseriţei Anca, ce au apărut în calitate de invitaţi speciali. O să mai stăm de poveşti când vom avea mai mult timp, pentru moment vă lăsăm în compania primei ture de fotografii de la faţa locului. Consider yourselves teased, căci partea interesantă şi juicy n-a sosit încă!

Vezi băi că nu stă chestia aia! Adu nişte scoci, mai bine.

Ăăă... hai să mai tragem asta o dată. La semnul meu, da?

Ia, cum a ieşit? Doamne, ce ciudat mi se aude vocea.

Mda. Ok. Next set, now. Vrem acasă.

Ăăă, şi eu scot chestia aia din buzunar, da? Dai şi tu un zoom, să se vadă?

Hai băi c-a ieşit mişto. N-am tras decât 7 duble.

Băi, vedeţi că avem şi un script, da? Ştiu că e distractiv, dar totuşi...

Hai, încă una şi-am terminat. Ce foame mi s-a făcut...

Cosmin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu